Покликання на уроки https://meet.google.com/nrq-rvfs-ezq
21.02.2025 (синхронно)
24.02.2025 (синхронно)
Узагальнення вивченого з розділу. Уживання м’якого знака. Сполучення букв йо, ьо. Апостроф. Подвоєння букв (повторення)
Вправа 1. Утворіть від запропонованих слів нові, у яких буде відбуватися подвоєння приголосних.
День, зброя, закон, стіна, змістовний, дякувати, звук, дати, туман, машина, ділити, ціна, шаблон, будень.
Вправа 2.Запишіть слова у два стовпчики: а) з подовженими м’якими приголосними; б) без подовжених м’яких приголосних.
Безмеж..я, емал..ю, радіст..ю, зіл..я, ідейніст..ю, колос..я, діяльніст..ю, ріл..я, акварел..ю, наполегливіст..ю, олен..я, юн..ю, горобен..я, обмеженіст..ю.
Вправа 3. Перепишіть слова, поставте замість крапок, де потрібно, апостроф/знак м’якшення.
Хлоп..ята, св...ято, цв...ях, здоров...я, відв...язати, солов...ї, дерев...яний, кр...ючок, м...ята, дзв...якнути, р...ябий, куз…ня, гон…щик, свіжісін…кий, підвод…ся, піднос…ся, біл…ці, схован…ці, граєт…ся, забр…оханий.
Домашнє завдання: підготуватись до діагностувальної роботи. Повторити §28-31.
Вправа 1. Утворіть від запропонованих слів нові, у яких буде відбуватися подвоєння приголосних.
День, зброя, закон, стіна, змістовний, дякувати, звук, дати, туман, машина, ділити, ціна, шаблон, будень.
Вправа 2.Запишіть слова у два стовпчики: а) з подовженими м’якими приголосними; б) без подовжених м’яких приголосних.
Безмеж..я, емал..ю, радіст..ю, зіл..я, ідейніст..ю, колос..я, діяльніст..ю, ріл..я, акварел..ю, наполегливіст..ю, олен..я, юн..ю, горобен..я, обмеженіст..ю.
Вправа 3. Перепишіть слова, поставте замість крапок, де потрібно, апостроф/знак м’якшення.
Хлоп..ята, св...ято, цв...ях, здоров...я, відв...язати, солов...ї, дерев...яний, кр...ючок, м...ята, дзв...якнути, р...ябий, куз…ня, гон…щик, свіжісін…кий, підвод…ся, піднос…ся, біл…ці, схован…ці, граєт…ся, забр…оханий.
Домашнє завдання: підготуватись до діагностувальної роботи. Повторити §28-31.
Немає коментарів:
Дописати коментар