6-Д клас (українська мова)

 Покликання на електронний підручник https://pidruchnyk.com.ua/2591-ukrmova-6-klas-zabolotnyi-2023.html

ПОКЛИКАННЯ НА УРОКИ https://meet.google.com/itt-cjpz-oep

11.09

ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО


Перегляньте навчальне відео,перейшовши за покликанням, виконайте запропоновані вправи


13.09
Перегляньте навчальне відео,перейшовши за покликанням, виконайте запропоновані вправи 














14.09
Діагностична(контрольна) робота


18.09
РМ. Стилі мовлення(повторення). Поняття про офіційно-діловий стиль; ділові папери. Оголошення

1. Переглянь навчальне відео. 


2. Попрацюй з підручником(с.253-254; уважно прочитай зразки оголошень, зверни увагу на основні складники оголошень).

Домашнє завдання: виконати письмово вправу 659.

20.09
Основні орфограми та пунктограми

Перегляньте відеоурок. Виконайте запропоновані вправи, поставивши відео на паузу.


21.09

Пройдіть тестування, перейшовши за покликанням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7648190

 22.09

1. Переглянь відеопояснення.





2. Попрацюй з підручником! Виконай вправу 36 та 41.

Домашнє завдання: вивчити правила(§5), виконати вправу 43.

 25.09
И та І в словах іншомовного походження
1. Переглянь відеопояснення.
2. Попрацюй з підручником!  Виконай вправу 48, 50, 52.

Домашнє завдання: вивчити правила(§6), виконати вправу 54.

27.09

1. Переглянь відеопояснення.

2. Нумо практикувати! Виконай вправу 57, 58, 61.

Домашнє завдання: вивчити правила(§7), виконати вправу 62.

28.09



3. Попрацюйте з підручником! Виконайте вправу 66, 71. 

Домашнє завдання: вивчити правила(§8).

29.09
М'який знак у словах іншомовного походження

Перегляньте навчальне відео, виконайте запропоновані вправи 


02.10

РМ. Текст. Основні його ознаки. Складний план тексту

Перегляньте навчальне відео, виконайте запропоновані вправи 




04.10

Активна й пасивна лексика української мови: застарілі слова (архаїзми й історизми), неологізми


Перегляньте відеопояснення, виконайте запропоновані вправи 



05.10, 06.10

Загальновживані й стилістично забарвлені слова


Перегляньте відеопояснення, виконайте запропоновані вправи 



09.10
РМ. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму
1. Перегляньте відеопояснення, уважно прослухайте текст.
2. Запишіть у робочий зошит план.
3. Перекажіть текст (усно).


11.10
Тренувальні вправи
1. Пригадати правила(§10-13).

2. Виконати вправу 108, 112.

Домашнє завдання: вправа 114, повторити правила.


12.10
Урок культури мовлення. Правильне вживання слів

Пригадай! НАТИСНИ ТУТ

Нумо практикувати! Виконай 116 та 117 вправу.

Домашнє завдання:  повторити правила.


13.10
Фразеологізми

1. Переглянь відеопояснення ТУТ

2. Виконай вправу 121, 125.

Домашнє завдання: вивчити правила(с.47), виконати вправу 126.

16.10




18.10
Тренувальні вправи

Виконайте тестові завдання, перейшовши за покликаннями, що нижче.





Домашнє завдання:  повторити правила.

19.10
Джерела українських фразеологізмів

Перегляньте відеопояснення, виконайте запропоновані вправи 



20.10



30.10
Узагальнення вивченого. Тренувальні вправи

Перегляньте відеопояснення, виконайте запропоновані вправи 


01.11
Узагальнення вивченого

1. Пригадай правила! Попрацюй над проєктною роботою.


2. Виконай тренувальні вправи (150,155).

Домашнє завдання: підготуватись до к.р., повторити правила (§5-17).

02.11


03.11
Контрольна робота

ПОКЛИКАННЯ НА УРОК   https://meet.google.com/itt-cjpz-oep

06.11

Змінювання і творення слів. Похідні й непохідні слова

1. Перегляньте відеопояснення.


2. Виконайте тренувальні вправи (158, 160, 164).

Домашнє завдання: вивчити правила(§19-20), вправа 166.


08.11
Основні способи словотворення
Переглянути відеоурок, виконати запропоновані вправи.

Домашнє завдання: вивчити правила(§20), вправа 175.


09.11
Зміни приголосних при творенні прикметників та іменників за допомогою суфіксів -ськ-, -ств-

1. Уважно прочитайте правила(§21).

2. Виконайте тренувальні вправи(178,179, 182).

Домашнє завдання: вивчити правила(§21), вправа 184.

10.11
Зміни приголосних під час творення іменників із суфіксом -ин-

1. Уважно прочитайте правила на с.71.
2. Виконайте вправу 188,189.
Домашнє завдання: вивчити правила(§22), вправа 191.

13.11
Урок культури мовлення

1. Дослідження-конструювання.
Утворіть словосполучення. Зразок: узбек, плов - узбецький плов.

Узбек, плов; студент, гуртожиток; казах, степ; Острог, академія; Прага, торт; чумак, шлях; тюрки, народи; Галичина, акцент; Рига, берег; Овруч,вулиці; пірати, корабель.

2. Я - редактор.

Знайдіть у словах помилки, виправте їх, у зошит запишіть правильний варіант.

Паньство, людцтво, братцький,  запоріжський, боягузство, дніпровський, грекський, товаришство, кобзарство, хортицький, лицарьський, хліборобство, кримський, батьківський, гетьманьство, невільницький, селянство.

3.




Домашнє завдання:
повторити правила, виконати вправу.


15.11
Контрольний переказ 
ПОКЛИКАННЯ НА УРОК https://meet.google.com/itt-cjpz-oep


16.11
Складні слова. Сполучні голосні в складних словах. Складноскорочені слова


Домашнє завдання: вивчити правила(параграф 23), вправа 199.


17.11
Правопис складних слів разом і з дефісом

1. Уважно прочитати правила на с. 76-77 або переглянути відеопояснення.

2. Виконати вправу 202, 203.

Домашнє завдання: вивчити правила(параграф 24), вправа 208.

                                                            20.11
                                           Тренувальні вправи
Вправа 1. З кожної пари слів утворіть складний іменник і поясніть правопис складного іменника.

Зірвати голову, вугілля, видобуток; відео, файл ; молочний продукт; овочі, сховище; трудовий день; ліс, степ; інтернет, магазин ;радіо, станція, життя описувати; сьогоднішній, день.

Вправа 2. Спишіть речення, розкриваючи дужки.

Через поле перекоти(поле) перестрибує вороний кінь. Земле(трус) бував і в наших краях. Школа(інтернат) знаходиться в центрі міста.  Кондитерська шприц(машина) наповнює кремом шоколадні тістечка. Історичне крає(знавство)  - це наука про минуле рідного краю.

 Підкресліть граматичні основи речень. 

Вправа 3.

Розподіліть слова у дві колонки відповідно до написання: разом та через дефіс.

Кисло/молочний, гірко/солодкий, синьо/жовтий, довго/очікуваний, дощо/мір, історико/етнографічний, міні/футбол, екс/чемпіон, військово/зобов’язаний (іменник), 5/поверхівка, десяти/тонний, гори/цвіт, перекоти/поле, часто/густо, великий/превеликий, авто/кар, авіа/будування, година/дві. 

Домашнє завдання: повторити правила.

                                                                22.11
                                            Написання слів з пів

1. Перегляньте навчальне відео НАТИСНИ ТУТ

2. Уважно прочитайте параграф 26. Виконайте вправу 217, 221.

Домашнє завдання: вивчити правила, виконати інтерактивну вправу, перейшовши за покликанням.

https://learningapps.org/display?v=p2fzntbck21

23.11
Узагальнення вивченого з розділу

1. Гра «Так/ні» . Перевірте наскільки уважними ви були на попередніх уроках, перейшовши за покликанням https://learningapps.org/display?v=pps119yu521

2. Експрес-конструювання.

  •  Від поданих слів утворіть прикметники за допомогою суфікса -ськ-. Усно поясніть зміни приголосних.

Чехія, Кавказ, Сиваш, солдат, люди, Будапешт, Кривий Ріг, Коломия, юнак, матрос, казах.

  • Від поданих слів утворіть іменники за допомогою суфікса -ств-. Усно поясніть зміни приголосних.

Юнак, товариш, птах, овочівник, хлібороб, виробник, брат, жінка.

  • Від поданих слів утворіть іменники за допомогою суфікса -ин-. Усно поясніть зміни приголосних.

Чернівецький, черкаський, галицький, панський, козацький, батьківський.

3. Творча робота

Утворіть зі словом минуле два речення, щоб продемонструвати перехід слова з однієї частини мови в іншу. 

4. Коментоване письмо

Запишіть слова. Усно обґрунтуйте їх написання.

Працездатний, краєвид, сторічний, білолиций, пів вишні,  пів Одеси, півколо, ООН, ощадкаса, 5-зірковий, лікар-терапевт, віцепрезидент, гіперактивний, унтерофіцер, військово-патріотичний, бузково-білий, солодкий-пресолодкий, більш-менш, часто-густо, перекотиполе.

Домашнє завдання: підготуватись до к.р.(повторити §19-26).

24.11

Контрольна робота

*завдання надіслано в особисті повідомлення(вайбер).


27.11

вивчити правила, вправа 251.

01.12
Лапки у власних назвах

1. Перегляньте відеопояснення ТУТ

2. Ще раз вдумливо прочитайте правила у підручнику на с.100.

3. Виконайте тренувальні вправи(259, 262).
вивчити правила, вправа 266.

04.12
Діагностувальна робота (диктант)

ПОКЛИКАННЯ НА УРОК  https://meet.google.com/itt-cjpz-oep

Домашнє завдання: повторити правила.

06.12
Рід іменників. Іменники спільного роду

Перегляньте відеопояснення, виконайте запропоновані вправи.



Немає коментарів:

Дописати коментар